Właściwości i zastosowanie:
- Przeznaczone są głównie do napędu uchwytów tokarskich oraz przyrządów specjalnych z mocowaniem mechanicznym pracujących w układzie poziomym
- Układ kontroli skoku tłoka znajduje się w tylnej części cylindra, uruchamiany przy pomocy dwóch czujników zbliżeniowych (cylinder typu SDC) lub jednego czujnika zbliżeniowego i klina (cylinder typu SKC). Powyższe czujniki zbliżeniowe nie wchodzą w zakres dostawy
- Zawory zwrotne zapewniające utrzymanie ciśnienia w zasilanych komorach w sytuacji spadku ciśnienia oleju zasilającego lub przerwy w zasilaniu
- Centralny przelot umożliwia doprowadzenie dodatkowego chłodziwa lub powietrza
- Montowane śrubami od tyłu
- Niewyważenie G 6,3
Opcje:
- 1304-SDC - wersja sandartowa z kontrolą skoku tłoka przy użyciu dwóch czujników zbliżeniowych
- 1304-SKC - wersja obcjonalna z kontrolą skoku tłoka przy użyciu jednego czujnika zbliżeniowego i klina
1304-SDC / 1304-SKC |
|||||
Kod produktu | 351304122000 351304121700 |
351304141000 351304142300 |
351304125800 351304126000 |
351304160100 351304161400 |
|
---|---|---|---|---|---|
Typ | 1304-100-SDC 1304-100-SKC |
1304-150-SDC 1304-150-SKC |
1304-200-SDC 1304-200-SKC |
1304-250-SDC 1304-250-SKC |
|
A1 | 100 | 150 | 200 | 250 | |
B (h6) | 80 | 95 | 125 | 160 | |
C1 | 105 | 145 | 170 | 220 | |
C3 | 120 | 170 | 225 | 275 | |
D1 | 4xM12 | 4xM16 | 6xM16 | 6xM20 | |
D3 | 6x?11 | 6x?13 | 6x?17 | 6x?17 | |
d | 25,5 | 25,5 | 30 | 30 | |
E | 143 | 195 | 255 | 305 | |
E1 | 140 | 192 | 250 | 300 | |
F | M24 | M30 | M42x3 | M42x3 | |
F1 | M16x1,5 LH | M16x1,5 LH | M16x1,5 LH | M16x1,5 LH | |
G | 40 | 50 | 65 | 65 | |
H | 191 | 216 | 252 | 277 | |
I | 5 | 5 | 5 | 5 | |
K | 12,5 | 12,5 | 12,5 | 12,5 | |
K1 | 25 | 31 | 44 | 44 | |
K2 (J6) | 18 | 18 | 18 | 18 | |
K3 (H8) | 18 | 24 | - | 36 | |
L | 118 | 138 | 160 | 185 | |
M | 73 | 73 | 92 | 92 | |
O | G 3/8 | G 3/8 | G 1/2 | G 1/2 | |
P1 | 55 | 55 | 65 | 65 | |
P2 | 48 | 48 | 59 | 59 | |
P3 | 54 | 54 | 96 | 96 | |
Q | 77 | 77 | 97 | 97 | |
Q1 | 71,5 | 71,5 | 81 | 81 | |
R | 154,5 | 174,5 | 207 | 232 | |
S max. | 47 | 70 | 80 | 85 | |
p1 | 23,5 | 23,5 | 36 | 38 | |
p2 x q |
30 x 30 | 30 x 30 | 30 x 30 | 30 x 30 | |
T | 104 | 122 | 140 | 165 | |
U skok | 32 | 40 | 50 | 60 | |
V1 | 10 | 10 | 12 | 12 | |
V2 | 30 | 30 | 36 | 36 | |
W | 45 | 45 | 60 | 60 | |
W1 | 28 | 22 | 35 | 40 | |
X | 10 | 10 | 12 | 12 | |
Y | 72 | 85 | - | - | |
Z | 27 | 27 | 27 | 27 | |
Z1 | 33 | 33 | 51 | 51 | |
r | M5 | M5 | M5 | M5 | |
Powierzchnia tłoka | A cm2 B cm2 |
74,7 66,0 |
174 157 |
308 280,9 |
480 457 |
Max. ciśnienie | MPa | 7,0 | 7,0 | 7,0 | 5,0 |
Siła pchająca ( p=7,0 Mpa) | daN | 5 100 | 12 100 | 12 300 | 24 000 |
Siła ciągnąca (p=7,0Mpa) | daN | 4 500 | 10 900 | 11 200 | 22 800 |
Przeciek oleju (p=3 Mpa, 500 C) | dm3/min | 1,5 | 1,5 | 2,0 | 2,0 |
Max. prędkość obrotowa | obr/min | 7 000 | 6 000 | 4 000 | 2 000 |
Moment bezwładności | kgm 2 | 0,03 | 0,08 | 0,3 | 0,92 |
Moc absorbowana (przy max. pr. obr.) | KW | 1,0 | 1,5 | 2,0 | 2,5 |
Masa | kg | 11,4 | 20,0 | 37,6 | 90 |